Ny mulighed for at supplere din viden med online-kursus fra den regionale positivliste
✔ Hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.
✔ ITIL terminologiens struktur og de basale koncepter.
✔ Nogle generiske krav til en integreret Service Management teknologi.
✔ Service Lifecycle, hvor du lærer at forklare mål og forretningsværdi for hver fase i livscyklussen.
✔ Om de forskellige roller og ansvar.
12-06-2023 - E-learning
19-06-2023 - E-learning
26-06-2023 - E-learning
IT professionelle, ledere, business analysts, forretningsudviklere og procesejere som: - Arbejder hands-on med IT drift eller IT udvikling - Strukturerer virksomhedens forretningsprocesser - Implementerer IT Service Management i organisationen (ITIL) - Medvirker til den løbende forbedring i en organisation
Beskrivelse af ITIL® Foundation 4.0
Når der er tale om effektiv og succesfuld IT-service management, er ITIL (Information Technology Infrastructure Library) den mest brugte fremgangsmåde i verden. Den er baseret på erfaringer fra tusindvis af offentlige og private organisationer.
Alle virksomheder er meget afhængige af velfungerende og leverancedygtige IT-systemer for at få en stærk forretningsevne. ITIL Foundation indeholder værktøjer og processer inden for management, der målretter sig til en IT-organisation, og er derfor grundlag til både øget effektivitet og bedre kvalitet.
Det får du med:
Sprog:
Du kan vælge at tage onlinekurset i ITIL4 Foundation, på dansk eller på engelsk, men eksamen er på engelsk.
Målet med kurset
I samarbejde med Mentorix international ApS udbyder IDG kurser ITIL® Foundation inklusiv fuld akkrediteret eksamen.
Mentorix international ApS is an Accredited Training Organizations (ATO) by PeopleCert on behalf of AXELOS.
ITIL® er et registreret varemærke tilhørende AXELOS Limited, som anvendes med tilladelse fra AXELOS Limited. Alle rettigheder forbeholdes.