ITIL® 4.0 Foundation E-learning

Kurset er godkendt på den regionale positivliste for Hovedstaden nr: 175

Et grundlag til bedre effektivitet og kvalitet.
Få styr på de grundlæggende forudsætninger inden for IT-service management med ITIL® Foundation.

Kursusmål:

✔  Hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.

✔  ITIL terminologiens struktur og de basale koncepter.

✔  Nogle generiske krav til en integreret Service Management teknologi.

✔  Service Lifecycle, hvor du lærer at forklare mål og forretningsværdi for hver fase i livscyklussen.

✔  Om de forskellige roller og ansvar.

Dette kursus udbydes følgende steder:

Kontakt Jobindex Kurser for nærmere info angående datoer:

Email: kurser@jobindex.dk

Telefon: 77 300 123

Kurset henvender sig til:

IT professionelle, ledere, business analysts, forretningsudviklere og procesejere som: - Arbejder hands-on med IT drift eller IT udvikling - Strukturerer virksomhedens forretningsprocesser - Implementerer IT Service Management i organisationen (ITIL) - Medvirker til den løbende forbedring i en organisation

Forudsætninger:

    Du skal have en generel viden om IT og forståelse for din egen forretning for at tage ITIL Foundation kurset.

Kursusindhold:

Beskrivelse af ITIL® Foundation 4.0

Når der er tale om effektiv og succesfuld IT-service management, er ITIL (Information Technology Infrastructure Library) den mest brugte fremgangsmåde i verden. Den er baseret på erfaringer fra tusindvis af offentlige og private organisationer.
Alle virksomheder er meget afhængige af velfungerende og leverancedygtige IT-systemer for at få en stærk forretningsevne. ITIL Foundation indeholder værktøjer og processer inden for management, der målretter sig til en IT-organisation, og er derfor grundlag til både øget effektivitet og bedre kvalitet.

 Det får du med:

  • 12 måneders online adgang til e-learning
  • ITIL4® official manual
  • ITIL4® online eksamen
  • ITIL4 ® Foundation-certificering hvis eksamen beståes. 

Sprog:
Du kan vælge at tage onlinekurset i ITIL4 Foundation, på dansk eller på engelsk, men eksamen er på engelsk. 

Målet med kurset

  • Organisationer og enkelte individer bliver understøttet til at opnå et optimalt udbytte fra IT- og digitale services gennem ITIL
  • Etablering af et IT-service management system, hvor praktisk og veldokumenteret vejledning indgår
  • Få værktøjer og fælles sprog, der styrker samarbejdet i IT-teams, som skaber værdi til hele forretningen


I samarbejde med Mentorix international ApS udbyder IDG kurser ITIL® Foundation inklusiv fuld akkrediteret eksamen.

Mentorix international ApS is an Accredited Training Organizations (ATO) by PeopleCert on behalf of AXELOS.

ITIL® er et registreret varemærke tilhørende AXELOS Limited, som anvendes med tilladelse fra AXELOS Limited. Alle rettigheder forbeholdes. 

Kurset er på følgende positivlister:

  • Hovedstaden

Praktisk info

Pris:

kr. 8.950,- (ekskl. moms), kr. 11.188,- (inkl. moms)
Dog uden egenbetaling for dig, der er berettiget.

Dato og by:

Kontakt Jobindex Kurser for nærmere info angående datoer: Email: kurser@jobindex.dk
Telefon: 77 300 123