ITIL® 4.0 Foundation E-learning

Et grundlag til bedre effektivitet og kvalitet.
Få styr på de grundlæggende forudsætninger inden for IT-service management med ITIL® Foundation.

Målgruppe:

IT professionelle, ledere, business analysts, forretningsudviklere og procesejere som: - Arbejder hands-on med IT drift eller IT udvikling - Strukturerer virksomhedens forretningsprocesser - Implementerer IT Service Management i organisationen (ITIL) - Medvirker til den løbende forbedring i en organisation.

Dette kursus udbydes følgende steder:

01-01-2030 - E-learning

Forudsætninger:

Du skal have en generel viden om IT og forståelse for din egen forretning for at tage ITIL Foundation kurset.

Kursusmål:

  • Hovedprincipperne i ITIL Best Practices for Service Management.
  • ITIL terminologiens struktur og de basale koncepter.
  • Nogle generiske krav til en integreret Service Management teknologi.
  • Service Lifecycle, hvor du lærer at forklare mål og forretningsværdi for hver fase i livscyklussen.
  • Om de forskellige roller og ansvar.

Kursusindhold:

Beskrivelse af ITIL® Foundation 4.0

Når der er tale om effektiv og succesfuld IT-service management, er ITIL (Information Technology Infrastructure Library) den mest brugte fremgangsmåde i verden. Den er baseret på erfaringer fra tusindvis af offentlige og private organisationer.
Alle virksomheder er meget afhængige af velfungerende og leverancedygtige IT-systemer for at få en stærk forretningsevne. ITIL Foundation indeholder værktøjer og processer inden for management, der målretter sig til en IT-organisation, og er derfor grundlag til både øget effektivitet og bedre kvalitet.

 Det får du med:

  • 12 måneders online adgang til e-learning
  • ITIL4® official manual
  • ITIL4® online eksamen
  • ITIL4 ® Foundation-certificering hvis eksamen beståes. 

Sprog:

Du kan vælge at tage onlinekurset i ITIL4 Foundation, på dansk eller på engelsk, men eksamen er på engelsk. 

Målet med kurset:

  • Organisationer og enkelte individer bliver understøttet til at opnå et optimalt udbytte fra IT- og digitale services gennem ITIL
  • Etablering af et IT-service management system, hvor praktisk og veldokumenteret vejledning indgår
  • Få værktøjer og fælles sprog, der styrker samarbejdet i IT-teams, som skaber værdi til hele forretningen


I samarbejde med Mentorix international ApS udbyder Computerworld Kurser ITIL® Foundation inklusiv fuld akkrediteret eksamen. Mentorix international ApS is an Accredited Training Organizations (ATO) by PeopleCert on behalf of AXELOS. ITIL® er et registreret varemærke tilhørende AXELOS Limited, som anvendes med tilladelse fra AXELOS Limited. Alle rettigheder forbeholdes.

 

Praktisk info

Pris:

kr. 8.950,- (ekskl. moms), kr. 11.188,- (inkl. moms)
Dog uden egenbetaling for dig, der er berettiget.

Dato og by: